Bruno et moi LAFITTEJann [Forum Yahoo GVasconha-doman 2006-09-22 n° 7107]

- Jean Lafitte

Puisque Bruno m'interpelle, je réponds :

> Lafita e jo no'ns coneishem pas, levat pera lista, aquiu, o per està-s
> telefonat un o dus còps.
> Qu'èi 42 anhs, e eth un shinhaus mes... e ara que deishi ua lista de
> diferèncias que mos dessepara. Mes ara tua diferença, que'm pensi que preferam
> vèir çò qu'avem en comun, nosauti : era lenga e eres costumes gascones.
>
> Qu'en pensatz Jann ?

Qu'ei vertat, qu'at pensi au menx (sonque tau "shinhau" : qu'èt tròp
gaimant !).
Totun que y a unh aute vertat taus occitanistas :

Nous nous rencontrons secrètement, et, entre deux miroirs bien parallèles,
nous défilons au pas de l'oie en nous donnant l'illusion d'être des
centaines sur un même rang.

Causit la voste vertat, segond las vòstes opinions...

A ballèu.

J.L.


Un gran de sau ?

(connexion facultative)
[Se connecter]
Ajoutez votre commentaire ici

Ce champ accepte les raccourcis SPIP {{gras}} {italique} -*liste [texte->url] <quote> <code> et le code HTML <q> <del> <ins>. Pour créer des paragraphes, laissez simplement des lignes vides.

Ajouter un document

Dans la même rubrique :