Si si, Gaby...Lire la suite de «Si si, Gaby...» 2 décembre 2014, par Tederic Merger Quiò, qu’ac prononcian "-o". Ne s’enten pas dens lo men enregistrament ? Bon, jo qu’èi coneishut d’autas influéncias...