Plâ soulide ! Mes n’ey pas demandat arre sinoû de sabe ço qu’ey ue "bodega occitana". At die de oey n’ey pas abut nade respounse...Qu’ey tabé demandat à l’Inoc à Billère-Vilhèra, eth tapoc n’a pas poudut respoune ! Asou que souy, asou qu’em demouri ! Hi han, hi han...

