Pas la peine de mettre en chapeau Histoire ! Réponse de Gasconha.com : Oui, c’est juste. Que tiri "istòria" deu capèth ! Que caleré meilèu "cèths-natura-montanha"... Tederic, webmèste.
Pas la peine de mettre en chapeau Histoire ! Réponse de Gasconha.com : Oui, c’est juste. Que tiri "istòria" deu capèth ! Que caleré meilèu "cèths-natura-montanha"... Tederic, webmèste.