Adiù monde de Gasconha !!! Que soi de Bordeù, que vivi en Pau dempuish 5 ans, e yo m’en vau tà Tolosa per 5 meses. Je suis content de voir un non bordelais prendre la défense des bordelais. Be n’ei ua hartera d’enténer partot en Gasconha que los bordaleses ne son que led cons de borgeses !!!! (…)

