Dissabte 3 d’octobre a Sent-Sever : 4au Amassada de Gasconha !Lire la suite de «Dissabte 3 d’octobre a Sent-Sever : 4au Amassada de Gasconha !» 5 octobre 2020, par GSG Benlèu, jo n’èi pas vist gran causa (mes non sui pas briga obervator) ; as vist un òm o "l’òm" recentament plantat ?