Dissabte 3 d’octobre a Sent-Sever : 4au Amassada de Gasconha !Lire la suite de «Dissabte 3 d’octobre a Sent-Sever : 4au Amassada de Gasconha !» 5 octobre 2020, par GSG Biban ! N’avevi pas remercat l’olom ...Qu’era darrèr de nosautes !