Soi pas Gascona mas dins lo val de Garona dels dus costats de Garona cantem "M’en vau a Tolosa sus un caval rotge, m’en vau a Sarrasins sus un caval gris" e cal imaginar las rimas ambe los pais e las bordas "M’en vau a l’escola sus camin de miola,m’en torna a l’ostal sul camin de caval" Quan (…)

