Occitania e... traïson ?

- Gerard Saint-Gaudens

Que descobri lo blòg deu biarnès Eric Gonzales "Dia per dia" e l’article suu nom de la navera region "Occitanie"

http://diaperdia.centerblog.net/6488059-occitania-e-tra-son

Qu’ac podetz leger tot. Que s’ac amerita.
La conclusion qu’es aquesta :
"Ne vei pas quin poderam explicar que l’Occitania qu’es tanben a Pau, a Bordeu... He donc, que haram auta causa : que parlaram de Gasconha e de gascon...".

Plan dit, Monsur Gonzales, planvienut a casa !

Vos commentaires

  • Le 30 décembre 2016 à 14:46, par Renaud Occitania e... traïson ?

    Hmm.. enfin, n’es pas autan simple qu’aquò... Çò que hèm deu Gèrs, de le Bigòrra, deu Comenge, deu Coserans ?!

    Aqueth descopatge n’es pas bon entà digun.

    Répondre à ce message

  • Le 3 janvier 2017 à 12:07, par Gerard Saint-Gaudens Occitania e... traïson ?

    Pais gascons taben ,plan segur !
    Cò qui es navèth e de notar es qu’ un autor "occitan gascon" ( o "occitanista",com vulhitz) com l’Eric Gonzales s’avisa de l’ambiguitat deu mot "occitan" adara e au contrari de l’absenci d’ambiguitat deus mots"gascon" e "Gasconha",finaument de preferir d’ara avant .

    Répondre à ce message


Un gran de sau ?

(connexion facultative)
[Se connecter]
Ajoutez votre commentaire ici

Ce champ accepte les raccourcis SPIP {{gras}} {italique} -*liste [texte->url] <quote> <code> et le code HTML <q> <del> <ins>. Pour créer des paragraphes, laissez simplement des lignes vides.

Ajouter un document

Dans la même rubrique :