"Pausa l’i tot doç" : que volí parlar de’questa cara"cucul" de l’occitanisme, lo militantisme a la "tout le monde il est il est bon, tout le monde il est gentil", lo fèit de hòra-bandir tot çò que pòt anar au cronte de les autorotas de le pensada, etc... Tot çò que n’èra pas Manciet, qué... Que (…)

