[Si, Halip, ací, qu'as sabut plaçar lo "Selon" ! D'ara enlà, pensi que "Selon" mau plaçats e seràn de la toa part maishanta volontat, qui serà severament castigada :-) Lo mèste de lista] Selon HUMBERT : > Bonjour à tous, > > J'ai lu et relu la longue intervention de Jean qui va, (…)

