29 mai


Que m’obreishi lo contravent, N’i a pas briga de vent. (…)

Quan lo noste regent e’ns demandava ua composicion « a (…)

En Bigorre, le tourteau (Lo tortèth deus Arrams / lo (…)
Comme les basques disent "Guk euskaraz !", nous pouvons dire "Guk gaskoiaz !", ce qui donne en gascon "Nosauts en gascon !"